Thursday, September 3, 1998

與環球唱片密斟簽約關淑怡計劃復出樂壇 02.09.1998

[蘋果日報]

關淑怡自約滿寶麗金後,近兩年深居簡出,絕少蒲頭,不過,Shirley(關之洋名)正準備重登樂壇,最近與早前收購寶麗金的加拿大施格蘭公司旗下的環球唱片公司密斟簽約,再戰江湖!
自Shirley有意再簽唱片公司後,一直有不少唱片公司欲邀請她加盟,其中以EEI及Sony兩間公司傳得最盛,但近日卻傳出Shirley與環球唱片公司傾約進展順利,預料很快便會成事,加盟旗下當「一姐」。

傾得好順利


《蘋果》昨日致電環球唱片公司求證,總經理LevinLo表示:「我地尚在接觸期間,Shirley仍未同我簽約,(咁成數有幾大?)我地好鍾意佢,未落實唔可公布得住,不過我地同Shirley傾得好順利,相信最快下個月就會有答案啦!」

LevinLo又稱:「我地幾個月前開始接觸Shirley,期間大家重見過面。(有傳你地以二千萬邀請Shriley加盟?)我單方面唔可以講?!」

No comments: