Wednesday, August 13, 2008

Call仔女溫情籌款 鍾鎮濤bma續約條件未傾掂 12.08.2008

[太陽報]

鍾鎮濤前晚帶同一對子女出席慈善演唱會,十分溫馨,他透露早前曾與唱片公司bma傾談續約問題,但未獲回覆,而bma高層亦承認續約條件未達到共識。

鍾 鎮濤(阿B)前晚與囡囡鍾懿演出《暖流送四川慈善演唱會》,他甫見記者即發功寸爆唱片公司bma:「今日做慈善乜都貼晒,全家總動員,化妝、整頭錢都自己 畀。今日公司冇人跟,我通知冲佢㳜,但都冇到,要帶囝囝做助手,不過唔緊要,唔勉強佢㳜,不過我唔係好明,一般唔係咁做囉!」

朋友關係不變
問 到有冇與唱片公司的最高決策人商討,阿B繼續發功說:「我諗佢成日掛住打波、踢波,佢好多大事要做,不過我唔怪佢,我同羅生(指羅傑承)係好朋友。(怕唔 怕影響工作?)冇得怕,某人做卄混亂!」他還寸爆地說:「完成合約之後,我要開經理人再培訓學校,因為有刋人做冲幾十年卄,都需要再培訓!」記者問他是否 寸人,他冷笑兩聲說:「哈哈!」問到羅傑承有否挽留,他說:「三、四星期前傾過,我簕條件係無條件簽bma,但要公司寫計劃書,講明點捧我,不過始終冇答 覆。」

不過,記者昨日致電bma董事總經理伍潤泉了解時,他卻說出另一版本:「佢其實冇正式通知公司要做呢個騷。(阿B話要開經理人再培 訓學校?)佢鍾意講乜就講乜,我係針對事,唔係針對人。(阿B話同公司傾過合約?)係有,但條件傾唔彻,佢一口咬定唔會再續約。(羅傑承知唔知來龍去 脈?)我諗佢知,但冇大反應。」

關淑怡穿上低胸背心演出,性感程度冠全場!



阿B寸爆BMA「開校培訓佢」
[蘋果日報]

鍾鎮濤(阿B)與唱片公司BMA鬧不和,外間有指主要原因是他私下接工作,未有知會公司,故令公司大為不滿,阿B前晚出席活動時作出還擊,指要開經理人培訓學校,暗寸BMA唔識做經理人。

為 四川賑災的「暖流送四川慈善演唱會」前晚於會展中心舉行,是次義演藝人有鍾鎮濤、譚詠麟、關淑怡、楊千嬅、鄭融及關楚耀等、其中關淑怡一身黑色超低胸衫甚 有睇頭,一眾藝人於席上又拿捐款箱到台下募捐。阿B更帶同穿上女童軍裝的小女兒鍾懿一同到台上表演,阿B表示,又帶了大兒子鍾嘉浚來做助手,因為公司沒有 派助手協助。

早前有指阿B因私下接工作未有知會公司,故傳不和之說,而阿B也坦言這次慈善演唱會,便是傳聞他沒有通知公司的工作之一,不 過阿B強調有知會公司,他說:「我有同個人講過,如果佢唔知,其實公司有好多人都知晒,6月我有工作都冇助手跟,我唔勉強公司,但都唔知佢政策係點。」阿 B又暗寸公司說:「9月我就約滿,可能會開間經理人訓練學校,睇有冇做幾十年、但係又唔係好識做經理人,咁咪培訓佢。」

列出條件反遭力數

阿B又說他曾經找過老闆羅傑承,惜聯絡不上,或者已由其下屬處理中,他已將自己的條件列出,並要求公司給予完整計劃,可是有關人士卻力數他的不是,他自己與羅傑承的關係很好,現在亦有其他公司斟洽轉會事宜。

關淑怡身穿超低胸吊帶衫獻唱,十分搶鏡。

No comments: