Saturday, June 19, 2010

關淑怡多人撐經濟冇問題 18.06.2010

Shirley離開星娛樂唱片後,未有簽新公司,似乎未有着落,因而傳她經濟出現問題,要向朋友借錢。聽到這個傳言,Shirley沒有嬲怒,反而哈哈大笑,更幽默地說︰「雜誌講借錢畀我嘅嗰個人,我根本就唔識,亦唔知佢係邊個,講到佢有大把錢,不如介紹畀我,等我嫁埋畀佢啦。」

否認玩失蹤
Shirley強調本身經濟完全冇問題,況且一向都不是大使之人,只係啲人鍾意以訛傳訛。她繼續搞笑:「我知大家好擔心我,但唔使驚,如果有朝一日係咁,我點樣都仲有屋企支持,又大把親戚,唔使問朋友借,所以唔使擔心!」對於不時圍繞她的傳言,她已表明明白娛樂圈係是非圈,自己問心無愧,總之自己從無失場及無玩失蹤!

另一傳言指離開了星娛樂的何哲圖想與她再合作,她表示彼此無接觸過,只是傳言,並透露現與一、兩間公司傾緊合作,但未簽約,所以未能透露。提到簽新公司,她有感而發:「好多人以為我獅子開大口,好老實講錢從來都唔係我嘅大前提,我希望嘗試新嘢,我係想搵一啲可以合作到去試新嘢嘅公司,過往香港最犀利嘅地方係國際化,呢樣嘢要做番出來,唔係做K歌。」

繼續出唱片
Shirley再三強調自己為做音樂犧牲了好多,但她無悔,亦向喜歡她的朋友歌迷派定心丸,她說:「我唔會放棄出唱片,我會做番我嘅音樂,屬於關淑怡嘅音樂,唔會嘥時間喺無厘頭傳言之中。」

 Shirley強調自己不是大使之人,故經濟沒有如外間所說出現問題。

Shirley稱轉了新公司後,希望能嘗試新的音樂風格。

No comments: