Friday, September 15, 2017

罪成首現身公開活動 關淑怡有晒未來大計 15.09.2017

[東方日報]

歌手關淑怡(Shirley)出席瓷畫畫廊開幕活動,自因普通襲擊罪,被判罰款2,000元及留案底後,首次接受傳媒訪問。接受訪問時,Shirley表示讀書時期都有學過陶瓷,而第一個作品就係自製首飾盒,不過讀書後冇再接觸過陶瓷。

唔想仔仔做Copycat

其後Shirley指自己對藝術創作好有好奇心,更覺得藝術、創作及文化同做自己的工作有關。問到仔仔喺藝術方面如何,Shirley笑言:「佢叻過我好多,畫畫同音樂都叻過我,我都要請教番佢。(會同仔仔合作?)唔會喇,我覺得創作係要自由,有好多人問我點解唔教唱歌,唔想對方(同)唔只係我個仔,做copycat。」

好多謝克勤

談到工作方面,她透露有計劃傾緊但未落實所以唔透露得住。提到早前擔任李克勤演唱會嘉賓歌迷反應好好,她說:「大家好錫克勤,我都好多謝克勤,大家喺寶記(寶麗金)大,互相支持,我都好耐冇見佢。」另外,談到因普通襲擊罪而被判罰款2,000元及留案底,問到可會怕影響工作,她說:「之前嘅嘢唔會講住。(有影響心情?)我諗依刻唔會回應任何嘢。」

關淑怡罪成後首次接受傳媒訪問,佢話有計劃傾緊但未能透露!

關淑怡現身時面露微笑!

問到罪成怕唔怕影響工作時,佢表示之前嘅嘢唔講!

唔會回應任何嘢!

講到之前為李克勤演唱會擔任嘉賓,佢話好多謝對方!

佢又大讚仔仔畫畫同音樂都叻過佢,不過就唔會合作,希望佢自由發展!

關淑怡

No comments: