Friday, February 12, 1999

關淑怡神采飛揚引死人 11.02.1999

[蘋果日報]

我Apple姐除左使錢shopping飲飲食食之外,其實重有好多嗜好架,例如……望窗同寫詩啦!哈,講笑咋,其實我Apple姐幾鍾意聽歌就真o既,尤其係D實力派,真係聽一世都唔厭架,o拿,好似阿葉德嫻最近又復出唱番支歌仔,簡直係佳音呀,諗諗下,又益發令我Apple姐諗起好鬼misso既關淑怡!

嘩,蹺到想嗌出黎呀,一時間諗起o者,我Apple姐噚晚夜麻麻同Dfriendso係九龍塘「金枝玉葉」飲o野o者,就真係俾我見到阿關小姐喎。冇見一排,佢氣色幾好呀,接近凌晨一點都冇乜殘樣,紮起條馬尾咁,好鬼死吸引人呀!搞到附近o既人都忍唔住回望幾次!

No comments: