Saturday, July 28, 2007

家強任咀 老婆呷醋 28.07.2007

 [on.cc]

黃家強前晚音樂會溫馨滿溢,送上歌曲給太太和兒子,還公開寶貝仔慶陽的可愛video,fans指BB好似媽咪,家強說:「咁咪好囉,我咁醜樣!」而與家強當年幾乎成為情侶的關淑怡擔任嘉賓,竟不避嫌在家強嫂面前攬錫家強。

「RoadShowLive黃家強音樂會」前晚舉行,家強的日籍太太Makiko、黃耀明、張達明、雷宇揚齊齊捧場,表演嘉賓有關淑怡(Shirley)、葉世榮和Kolor,場面熱鬧。家強特別獻唱《承諾》送給太太、《哪吒回家》給已滿四個月的寶貝仔慶陽,還播出一段長達四分多鐘,家強仔的親親video,慶陽眼仔碌碌,樣子十分可愛,現場fans大讚慶陽好似媽咪,有子萬事足的家強說:「咁咪好囉,我咁醜樣!」

不怕囝囝被綁票

家強表示video由太太機拍攝,他希望與fans分享已為人父的開心感受:「我唔介意公開,而且BB樣變得快,自己又唔係億萬富豪,我呢窮鬼唔驚綁票。」

Shirley穿迷你裙與家強合唱《情人》,由於家強自爆當年幾乎與Shirley做了情人,令太太打爛醋埕,雖然前晚家強太太在台下監場,Shirley仍不避嫌主動對家強又攬又錫臉,事後家強說:「係人攬我,唔係我攬人,今次有藉口,而且Shirley只係禮貌kiss,老婆唔係咁唔open。」










No comments: