Sunday, December 30, 2007

陳慧嫻關淑怡同你懷舊迎新 打頭陣倒數 回到90年代 29.12.2007

[明報]

【明報專訊】看着手上的FAX,我忍不住問自己﹕「今夕何夕?」

手上的FAX,是西九龍龍頭商場奧海城 的除夕倒數活動通知,公關朋友們照例在活動通知上以「粗體字」印出出席嘉賓的大名,而這一類與眾同樂活動,當然係歌星明星啦!眼睛一掃藝人名單,「掛頭牌」的兩位歌星都是久違了的名字﹕關淑怡 和陳慧嫻 ,我的雙眼忍不住看一看活動日期,「真係2007年嘅除夕活動?」我心裏問。

Emily敢對着光管講,如此的問題對兩位樂壇前輩並無冒犯之意,我更加可以承認我讀書的年代,兩位都是我的偶像,我喜歡陳慧嫻嘅《跳舞街》,而媽咪就好欣賞關淑怡嘅《難得有情人》,但在2007年最後一天的節目上看見兩位做掛頭牌做嘉賓,真係有少少時空錯亂的感覺,一時間還以為係1997年甚至係1987年嘅除夕倒數,而Emily身邊不少同事亦有相同感覺。

卡士不弱

再睇吓其他嘉賓名單,其實都有不少紅星坐陣,包括來自公仔箱嘅陳豪同廖碧兒 ,仲有Emily在學界時代已甚欣賞嘅謝安琪,以及一大班電視藝員,「卡士」都算OK。其實Emily都好明白公關朋友們的困境,皆因現在個個商場都搞明星活動,搶人情况相當激烈,除夕夜周圍都搞倒數,有明星睇已經好好啦,仲想點先?

No comments: