Monday, July 6, 2009

It can do that!


I try to look around..
糟了,不能再继续前进。


I consider all options although it is not an easy task for me.
虽然对我来说,那是一个很大的距离,要跨越它并不容易。


I try to think more creatively to find out a best solution.
然而,我并不畏缩。尝试用不同的方法去克服问题,希望能迎刃而解。


I start to move now.
在不同的情况之下,我必须想出不一样的解决方法。


I will use all my skills and positive attitude to make it succeed.
终于都鼓起勇气,伸长自己的身体,去跨越障碍。


I believe that I will succeed in the end and able to prove to everybody that I have my ability to make it.
我必须再努力一点,还差那一点点的距离就成功了。


Nothing is impossible, if our heart is willing to do it and with the positive attitude.
好开心哦,终于都成功了。对我来说,那是一件不可能的任务啊!

No comments: