Sunday, May 16, 2010

欠債局復出關淑怡慈善騷洗底 15.05.2010

關淑怡自09年約滿星娛樂後,一直零工作零收入,早前更被爆出她要向友人借錢交租,生活坎坷。一向行事飄忽的她,經常自視過高唔願做,不過經濟出現問題,唔到佢唔馬死落地行。

適逢過氣經理人Herman Ho(何哲圖)俾「星娛樂」叮走,最近自組公司,二人一拍即合。但關淑怡神化麻煩個性早已傳通街,Herman為了幫她洗底,連月來安排她接慈善騷,更有意在年中為她籌備新大碟,重出江湖。不過,今鋪能否順利翻生,就要睇吓關小姐生唔生性!

關淑怡06年重返樂壇,簽約星娛樂做一姐,雖然兩次演唱會贏盡口碑,但她仍不改我行我素性格,遲到、失蹤、失場樣樣齊,又公開炮轟公司偏心同門師妹鍾嘉欣和鄭融,力斥公司宣傳不足,導致與公司關係破裂。去年她約滿後,雙方不再續約。

關 淑怡神化飄忽早已聞名娛樂圈,約滿後,沒有其他唱片公司敢接受這個大挑戰。失業近一年的關淑怡,坐食山崩。有傳近半年她都是借錢度日,曾向共事多年的「健 哥」借五萬元應急。健哥對借錢一事直認不諱,「佢無錢都無辦法o架,佢呢排真係無嘢做嘛,一個人帶住個仔,好慘o架﹗」

接到job至抽佣
近 日,有傳「星娛樂」二少薛嘉麟為縮減開支,連元老級高層何哲圖(Herman)亦要叮走。四月底離職的Herman惟有自組公司,而他首個簽約藝人就是關 淑怡。知情者話:「Herman同Shirley(關淑怡)識咗好多年,覺得佢仲有空間做,只要香港開到演唱會,再返大陸做巡迴,就有得賺。 Shirley以前唔肯返大陸唱,但最近佢終於就範,肯返大陸賺人仔。雙方傾好條件,接到job至抽佣,咁樣Herman唔怕對方扭計。」

為 了幫關淑怡洗底,Herman近日頻頻安排她出席慈善活動。上個月她除了出席灣仔的私人齋宴,為青海災民籌款外,又出席慈善大匯演,為玉樹災民唱歌籌款, 當日她全程由Herman傍住出入,可見兩人關係密切。6月6日,她更會聯同張學友、黃家強等,在Star Hall舉行慈善音樂會,為非洲兒童建校籌款。

驚青喪避記者
上周關淑怡出席慈善騷記招,本刊記者向她求證簽新經理人公司一事,但 她一直匿在房中,更透過大會工作人員婉拒記者訪問。而當日只接受有線訪問的她,談到工作近況時,只說:「如果公布得我先會講,依家係圈內朋友幫我接 job。」離開時,記者上前截停她,她即驚慌話:「我有緊要電話要講!」然後跟友人在Starbucks嘆了近三小時咖啡,之後坐上有中港車牌的保母車離 去。

至於Herman,則直認自組公司及默認與關淑怡關係密切:「我依家係籌備緊間新公司。(第一個artiste係咪簽 Shirley?)要到六月先可以公布,因為我仲忙緊公司裝修嘅嘢。(合作成數好高?)我 哋私底下係好朋友,當然好嘅artistes都想合作。(上次青海籌款你都陪Shirley出席!)係大會邀請佢出席,唔係我line up!(Shirley出山係咪困難重重?之前唔少負面新聞喎!)唔會嘅,好歌自然有人識欣賞。總之搞掂間公司,待方案落實,我一定會公布!」

No comments: