Sunday, February 26, 2012

關淑怡呻囝囝冇私隱 25.02.2012

關淑怡呻囝囝冇私隱
[蘋果日報]

關淑怡同麥浚龍( Juno)噚日喺商台宣傳新歌《鎖骨》,早前關淑怡被偷影湊囝囝返學,仲話囝囝個樣貌似足舊情人周文健,關淑怡話:「反晒眼,又多個老竇呀,似周文健?周 文健佢就想呀。其實我唔想個仔對人有抗拒感,所以我同佢講哥哥姐姐影佢都係關心佢。」但佢都想保護個仔嘅私隱。


關淑怡唔想囝囝受滋擾

麥浚龍(Juno)及關淑怡(Shirley)今日到商台宣傳新歌《鎖骨》,有雜誌早前偷拍了Shirley兒子返學的情況,更指其樣貌與她的舊情人周文健相似,Shirley聞言說:「反晒眼,又多個老竇呀,似周文健?周文健佢就想呀。其實我唔想個仔對人有抗拒感,所以我同佢講哥哥姐姐影佢都係關心佢。以前我屋企人都受過呢o的滋擾,我唔想個仔咁細個就受呢o的o野,佢都有私隱。」

No comments: