Sunday, January 26, 2014

關淑怡待兒子成年坦白一切 25.01.2014

[成报]

關淑怡(Shirley)日前接受汪曼玲訪問,在節目中大談與仔仔相處的點滴,Shirley從未透露兒子生父是誰,計劃待兒子成年後,才向他坦白一切。
  向來我行我素的Shirley,當年突然退出娛樂圈,產下兒子,母兼父職獨力撫養兒子。Shirley表明自己想法:「生仔係個人選擇,唔應該同工作混為一談,我始終係一個人,我有我人生;當時我真係好想做媽媽,咪生囉。」Shirley強調無後悔當年選擇。
  外間一直對Shirley兒子的生父是誰十分感興趣,被問到兒子曾否向她問起此事,Shirley坦白回答:「佢(兒子)有企圖或意圖問爸爸係邊個,我將來會同佢講成件事,但唔係宜家,因為佢都未拍拖點會明拍拖,等佢有經驗先將成件事講佢知。」對於外間指曾志偉是兒子的爸爸,Shirley一臉嚴肅表示:「大家好咪覺得好得意?我覺得一都唔得意!只係一個話題!」
  Shirley回想當年初當媽媽的日子:「都幾論盡,好多都係做媽咪先知,做媽媽當然係辛苦,尤其是係宜家媽咪。」(是否因為你是單親媽媽的緣故?)Shirley即時反駁:「我唔覺得係單身媽咪關係,完全唔係問題,不過做媽咪係唔易,仲要兼埋daddy份就更唔容易。」




跟娛樂圈完全唔夾 關淑怡坦認人太直
[頭條日報]

  今年是關淑怡(Shirley)入行25周年紀念,為挑戰自己,47歲的Shirley事先張揚會做音樂劇同紀念演唱會。日前她接受有線《星級會客室》訪問,跟主持汪曼玲披露未來動向同大計:「今年想繼續開演唱會,睇搵唔搵到期。」說話堅定中帶點玄,極度切合關淑怡的性格。
  在訪問中,關淑怡強調多年來一直我行我素,從來唔會理人:「我唔鍾意交際,20幾歲時已經成日留在屋企,唔會出去玩,因為我好需要個人空間;就算寶麗金年代,我和一班歌手好融洽,但係一聚頭就好嘈,我就會避開唔想講野,因為我講野唔夠佢地叻,加上我份人太直,聽我講野會好乏味。原則上我性格其實唔適合娛樂圈生存!」

  對於曾經負面新聞纏身,關淑怡處之泰然,惟獨指她失場時立即澄清:「其實清醒点諗吓,主辦單位會唔會畀你咁容易失場,可唔可以話唔做就唔做呀?係唔可能的事。我以為謠言可以止於智者,但原來唔可以。基本上人傳,唔係我自己掌握到,若果我點做都做唔到100分,咁都唔係我選擇,我只可以做好自己本份,已經足夠。」關淑怡還透露看書和聽音樂可以幫助她穩定情緒:「我睇書同聽歌,其他野當睇唔到同聽唔到。」

  以為謠言止於智者

  對於入行以來的難忘片段,Shirley邊回味邊說,「曾經有段時間在日本發展,我記得有次影唱片封套,得零下二度,但係要夏天衫,企在海邊影相影兩個鐘,震到癲,但我一粒聲都無出,心諗點都要做,不如快手搞掂仲好。」

對曾傳出開Show失場,Shirley極反感。

入行已25年,Shirley直腸直肚性格一直無變。

Shirley近年積極參與慈善活動,像這個為非洲孤兒籌款的《香港愛世界慈善演唱會2014》。

關淑怡跟當年的寶麗金戰友關係好好,近期傳婚變的小恩子叫到,前者即去紅館撐場做演唱會嘉賓。

1989年推出的《難得有情人》,令Shirley爆紅。



關淑怡兒子未知生父身分
[明報]

關淑怡日前接受電視節目訪問,談及她一直獨力撫養兒子,但從未透露兒子生父的身分時,關淑怡說:「兒子有企圖或意圖問爸爸是誰,我將來會告訴他整件事情,但不是現在,因為他還未拍拖,怎會明白拍拖是什麼一回事,待他有經驗再說。」對於外界指曾志偉是兒子的爸爸,關淑怡一臉嚴肅說:「我覺得一點也不有趣,只是一個話題!」

關淑怡待兒子長大後才告知他生父的身分。



關淑怡無悔未婚生子
[太陽報]

關淑怡(Shirley)日前擔任有線高清娛樂台的節目嘉賓,細說當年未婚生子的經歷:「生仔係個人選擇,唔應該同工作混為一談,我始終係一個人,我有我嘅人生;當時真係好想做媽媽,咪生囉!」並強調無悔當年的選擇,她計劃待兒子成年後才告訴他生父的秘密。Shirley在節目中回應兒子生父是曾志偉的傳言:「大家係咪覺得好得意?我覺得一啲都唔得意!只係一個話題!」


No comments: