Wednesday, March 15, 2006

黃耀明 暗露玄基 14.03.2006

[東方日報]

【東方日報專訊】黃耀明尾場演唱會前晚圓滿結束,明哥的斷背老外睇足全場,李安心中有座斷背山,明哥坦言自己亦背負了個十字架,當演繹關懷愛滋主題曲《我們不哭了》時,明哥更說:「送給所有受疾病煎熬、受歧視的人。」

一連四場《港樂Vs黃耀明Live電幻狂想曲》前晚順利完成,吸引多位圈中人捧場,包括黃家強和女友、關淑怡(新聞 - 網站 - 圖片)、陳奕迅(新聞 - 網站 - 圖片)和徐濠縈、林二汶等,據知二汶是和曾傳同性緋聞的林嘉欣(新聞 - 網站 - 圖片)睇騷,但只在場外發現二汶,場內卻不見兩人蹤影,而明哥的斷背老外坐正舞台正中央靚位,初時側面避記者鏡頭,後來亦大方面對。

完騷後明哥接受訪問,給自己八十五分,他笑說:「我同關淑怡講,今年除了佢個騷,so far最好睇係我個,成件事好似一個歌手對音樂作出最大奉獻、犧牲,每個人心里面都有拋唔低的事,李安有斷背山,我有十字架。(咁你心里面的十字架係乜?)每個人唔同,可能係理想,可能係過去的縈繞,包括音樂,可以話負擔,可以話使命,大家鍾意點諗就點諗。」

徐小鳳讚好睇

而大前晚偶像徐小鳳來捧場,令明哥十分開心,他說:「小鳳姐話好好睇,佢話自己有時睇演唱會都會唱歌,但呢晚就冇,小鳳姐和林子祥(新聞 - 網站 - 圖片)係我最喜歡的廣東歌手,我覺得永遠唔會唱得好似佢地咁好;而家強仲送了個花樽畀我,我同佢講:『我係實力派,當我係花瓶咩。』(老外好友送了乜野畀你?)好多外國朋友,個個冇送。」

No comments: