Friday, April 21, 2006

張耀榮白蝕50萬 關淑怡呼冤:咪擺我上檯! 20.04.2006

[東方日報]

關淑怡(Shirley)又有是非!有指她扭計唔做六月part2演唱會,張耀榮白蝕五十幾萬場租,大呻被Shirley玩死,惟Shirley堅稱從沒應承六月開騷並呼冤:「咪擺我上檯!」雙方各執一詞,今勻真係審死官!

早前Shirley紅館三場演唱會,雖門票銷售不理想,但觀眾反應熱烈,Music Nation負責人李進和張耀榮即密斟開part2,張生更將六月紅館汪明荃的檔期,轉名讓給Shirley;怎知昨日有雜誌指Shirley獅子開大口,要求歌酬由四十萬加至六十萬,結果令part2難產云云。

「歌星冇人情味」

張耀榮接受電話訪問時表示:「依家唔開,原因問李進,佢前兩日同我講話延遲,但遲到幾時唔知,問佢原因又哦哦。(係咪歌酬傾唔成?)我只負責投資製作,歌酬李進話事。」今次張生白蝕五十多萬場租,他大呻:「搞演唱會有乜用,畀歌星玩死你。(有冇同Shirley直接傾?)冇,當初李進話OK做part2,其實上次都蝕錢,做part2可以賺番多少,貼番之前條數,歌星抵諗應該幫人開,依家歌星冇人情味。(場租點算?)冇人賠,個天跌落賠畀我咩!依家仲未諗到搵邊個歌手頂期。」

然而,Shirley接受訪問時,卻說出另一版本:「成件事我一直冇同張生直接傾過,我無應承過六月做,我做事作風,一日唔成事,都唔會講出,自己絕對唔係應承唔做人,過去人將我事歪曲講,已經食好多死貓,今次係我最後一次澄清。」

李進公司證冇扭計

Shirley解釋:「一開始講做part2,我同李進都覺得六月個期唔OK,因為撞世界杯,完全冇講歌酬,咪擺我上,成件事希望對我公平、中肯。(李進同張生有冇協議?)我唔知道,我只係歌手負責唱歌,好多唔係我直接傾,自己唔係一個咁無分寸人。」而MusicNation市場及藝人管理主管陳先生則說:「一早話六月撞世界杯,唔係good timing開騷,連日子都未定,點會傾歌酬,Shirley絕對冇扭計,唔關佢事。」



堅稱冇傾過6月做PartII 關淑怡開天索價玩死耀榮
[太陽報]

久休復出的關淑怡(Shirley)自今年二月舉行三場演唱會後,因口碑不俗,主辦單位計劃於六月加開Part II。不過,最近有傳Shirley獅子開大口,歌酬由四十萬加至六十萬,嚇怕張耀榮,他直斥:「畀刋歌手玩死!」但Shirley則大嘆無辜:「覺得自己食冲隻死貓!」

關淑怡今年二月舉行的演唱會售票情況未如理想,叫好不叫座,不過有份與Music Nation合作的主辦人張耀榮,為替Shirley挽回口碑,讓出六月原本屬於汪明荃的演唱會檔期,即使冒虧蝕之險仍為她舉行Part II。

自覺又食死貓

不過,最近有傳行徑飄忽的Shirley出爾反爾、坐地起價,歌酬由原本的四十萬加至六十萬,嚇怕張耀榮。記者就此事致電Shirley求證,她說:「希望對我中肯刋,我唔出聲唔代表係事實,根本冇咁簕事!好多卄都係無中生有,成件事一路都冇直接同張生傾過,我絕對唔會應承冲但又唔去做。過去刋人將我簕事歪曲冲講,呢次係我最後一次澄清,覺得自己又食冲隻死貓,可能因為我係公眾人物,矛頭梗係指住我啦!」對於被指坐地起價,Shirley繼續否認,並有感被擺上,她說:「咁寫就係擺我上啦!(李進同張生有冇協議過開演唱會?)我唔知,基本上好多卄我冇直接傾,我只係一個歌手,總之我唔係一個咁冇分寸同冇『搭霎』簕人,清者自清。」

蝕五十萬冇人賠

至於張耀榮則承認計劃為Shirley開Part II演唱會,但至今突然泡湯,他無奈地說:「李進都係前兩日先通知我,問佢都係剗剗哦哦,依家都開唔成。你㳜問李進啦!歌酬簕事唔係我去傾,我只係負責投資製作。」

據知,為了演唱會的綵排及演出,紅館方面早已騰出十日檔期,如今計劃擱置,預計蝕逾五十萬元。問到賠償問題,張耀榮無奈中亦帶抱怨:「賠?冇人賠喎!等個天跌落囉!當初李進應承,但依家講乜都冇用啦!畀刋歌手玩死!其實開Part II都係諗住幫佢搞番起個勢,其實Part I都要蝕錢,但我都冇計,大家合作得開心咪得囉!開Part II都係博,諗住可以拉上補下。依家刋歌手都冇晒人情味,又開又唔開,如果抵諗刋就應該幫人開啦!」

不與世界杯對撼

Music Nation市場及藝人管理主管陳先生則回應說:「其實Day One開始傾都冇預過六月做,因為世界杯關係,所以六月唔係Good Timing,唔知點解出冲!」問到外間指Shirley扭計坐地起價,他表示Part II演唱會只在研究中,一切尚未傾妥,Shirley亦沒有扭計,完全與她無關。

No comments: