Monday, February 4, 2013

關淑怡因禍得福 悟道人生 02.02.2013

[東方日報]

關淑怡(Shirley)近年常受負面新聞影響,導致早前發生在facebook留言自殺震驚娛樂圈。事過境遷,今日Shirley細說從前,她的領悟是父親與囝囝是她的精神支柱,令她明白自己的存在價值,不再為無謂的是非而受盡困擾。醉心音樂的她,開演唱會與歌迷一齊投入她的音樂世界,讓大家真正了解她。

親情

當時我覺得好辛苦,幾乎崩潰,冇可能叫人理解我,有人就有是非,初頭我本着清者自清,謠言止於智者,可惜現實不是這樣,嗰件事(自殺) 後同我傾得最多係家人,特別係爹哋,佢經驗比我多,教我點去面對,好似多年前我突然放棄唱歌,係因為當時為咗工作,無法見感情要好嘅爺爺最後一面,令我覺 得好遺憾。我好珍惜同家人關係,所以突然間不唱,嗰時真係無法子再唱,之後停咗好多年,但我真係真心鍾意音樂,所以再唱。

對囝囝不報憂

雖然件事鬧得好大,經理人以為我跌咗落山,其實係我想自己靜幾日,囝囝唔知道,佢無察覺到,因為我唔會畀佢睇到我唔開心。佢係 我精神支柱,而I'm glad(我好慶幸)好快就知道,做乜為咗啲唔鍾意我嘅人,而去浪費自己,我都有我嘅value(價值),唔會低估自已,亦唔可能改變人哋對我嘅睇法。

領悟

囝囝唔係我粉絲,我感恩,(會諗)咁仲好,(哈哈大笑)太過覺得媽咪係偶像,有負面效果,我要佢叻過我囉!但無可否認,囝囝有 音樂品味,他識揀歌聽,甚至有些我都未聽過,有啲新嘅band都係佢叫我聽嘅,Adele、Justin Bieber嗰啲好大路,佢唔聽嘅。除咗音樂,佢電腦、畫畫都叻,揀歌有sense,講過想做乜,但不能透露,唔係音樂方面。現時得10歲,未有愛情問 題,雖然我係single媽咪,但唔擔心他問關於性問題,個個都會經歷,我無諗過點同佢解答,留番畀我父母同佢講,小時候問過爹哋問題,但愈大愈唔問,佢 好貼心。

唔會排斥愛情

真係咁多年都無對任何人動過心,有人問我唔悶咩?我唔排斥愛情,但唔會好渴望。我唔會覺得悶,我可以坐幾個鐘頭,聽下歌,飲下咖啡,觀察下周圍嘅人。
我信奉藏傳佛教,有咩啟示?係令我明白you must have to let go,無一樣嘢屬於你嘅,記者問我係咪諗得太多,做得太少,甚至有時候諗多咗?我會話諗多嘢不只我一個,人係「簡單複雜化」,everyboby plays that game。

誣衊

寫我失蹤、失場,呢啲直接影響我信譽!以前喺寶麗金咁多年都無事,但依家又寫我欠債,首先我要澄清無件咁嘅事(欠債),我想問 下大家會不會諗下,如果真係我朋友會不會講出嚟?講出嚟呢個又係咪我朋友呢?經濟上我係OK嘅,唔需要父母支持,我有出去登台、有賺錢,但咁寫對我影響好 大,名譽與誠信對一個人好重要,當時差啲崩潰,之後我覺得好鬼蠢,根本無件咁嘅事,點解畀呢啲是非困擾咗咁耐,仲畀咗咁多麻煩我!why not我唔企出來講,表明立場?

澄清

最近先聽到一個關於我「失蹤」嘅事,話說幾年前有雜誌透過我「朋友」約我影封面,嗰個「朋友」代我應承,當雜誌準備晒所有嘢, 嗰個朋友就同雜誌講我唔影,當然雜誌覺得我唔專業、失場,件事直至最近,當我經理人Marianne同我約訪問,先喺雜誌編輯口中知道件事,我就一直被蒙 在鼓裏,外面嘅人根本唔知呢個「朋友」同我根本好耐無聯絡。
另一件事係有朋友先斬後奏,同傳媒透露請咗我做嘉賓,但其實我都未答應,咁樣焗我上,我都好無奈。

解塔羅牌之謎

至於黃偉文(阿Y)話我「聽塔羅牌話,唔唱佢嗰首歌」真係好鬼好笑,阿Y一年前嚟講佢首歌,但一年後先嚟叫我唱,但係當時我簽咗畀李進,版權所限唱唔到,我就求其作咗個理由話塔羅牌叫我唔好唱囉!點知阿Y當真,所以到依家阿Y都仲講笑:「得啦,你問咗你副塔羅牌未?」

口述:關淑怡
筆錄:Wendy Ng
攝影:沈健程
髮型:Calvin Chan@M.i salon
化妝:Navi Lam
手錶:Philip Stein
場地:如心艾朗酒店



Shirley曾選擇於當紅時期退出樂壇,原來是對逝去的祖父於心有愧,親情至上。


關淑怡早前在facebook留言想自殺,令關心她的好友大為緊張。



Shirley口中叫得親切的阿Y就是Wyman,相熟程度可想而知。

No comments: