Monday, December 28, 2015

關淑怡扮驚傳媒:係搞氣氛 28.12.2015

[蘋果日報]

關淑怡(Shirley)噚晚喺文化中心音樂廳演出,今次Shirley係應二胡大師王憓邀請擔任音樂會嘉賓,完騷後,Shirley指今次合作令佢對二胡加深認識,可以作為將來演唱會元素之一,現時傾緊演唱會,但要視乎自己身體狀態,因為上次做潘源良嘉賓時身體好唔舒服。

問到佢係咪好驚傳媒?佢表示:「我驚你個頭,係搞氣氛。」講到對腳太油而繞唔到腳,佢話:「我講好多嘢唔使計數,我係重幽默感,好多笑話,唔好得罪我,我冰島有男友。」追問係唔係屬實,真係有男友,佢指可以畀個名大家去冰島搵下。

對於出場時,把聲時大時細,佢解釋係耳機影響自己音量大細,之後除咗耳機就無問題,感覺亦舒服好多,演出大家有目共睹,問到仔仔係咪有興趣學二胡,佢稱台下唔講仔仔的事,不過若果要學二胡,自己一定要先買耳塞,佢講:「試想有個小朋友喺屋企拉二胡同小提琴時,你會知係咩感受!」





No comments: