Tuesday, December 29, 2015

台上自嘲發牢騷 關淑怡:冇樣又走音 29.12.2016

[蘋果日報]

關淑怡(Shirley)、胡琴演奏家王憓同顧芮寧,前晚喺文化中心舉行音樂會,穿緊身短裙腰間凸腩嘅Shirley出場唱《繾綣28800BPS》時,支咪時大時細聲,唱咗兩句已經破音。而佢坐低唱《窗內窗外》時,表現都係一般。成晚亦好多牢騷,突然話:「我唔講咁多,我講冇人信,寫就有人信。」冇耐又話:「上台要聲色藝,而我欠一樣係唔夠靚,所以諗住對腳搽油靚啲,但蹺腳時會不停咁跣落嚟,搞到我唱唔到歌。」

同王憓開玩笑

鄧建明(Joey Tang)幫Shirley伴奏《相濡以沫》時,大讚Shirley把聲世上難求,係上天賜嘅禮物,Shirley即自嘲:「唔走音嗰時囉!」到準備唱最後一首歌曲《地盡頭》時,Shirley話多謝王憓老師送咗個二胡畀佢:「你送二胡畀我但冇畀支弓我,返到屋企我個仔問只得兩條線點拉?」搞到身邊嘅王憓尷尬話係一時唔記得咗。
Shirley完騷後接受訪問,話自己當時只係搞吓氣氛:「我係重幽默感,好多笑話,唔好得罪我,我冰島有男友。」有男友係咪堅㗎?Shirley即笑話可以畀個名大家去冰島搵吓。講到唱歌走音,佢話係個耳機問題,除咗耳機就冇事喇!問到囝囝有冇興趣學拉二胡?佢話:「唔講囝囝,不過,如果佢要學就要買耳塞先,有小朋友喺屋企拉二胡同埋小提琴,你會知係乜嘢感受。」

關淑怡請咗胡琴演奏家王憓老師(左)同埋Joey Tang擔任伴奏。

關淑怡前晚喺音樂會着住緊身短裙凸腩出場。



关淑怡吁记者别乱写
[大公网]

王憓(左)及邓建明(右)为关淑怡伴奏

  “感觉.国乐 王憓X关淑怡X顾芮宁中西乐荟萃音乐国度”音乐会前晚在文化中心举行,首先由二胡家王憓演奏掀开序幕,关淑怡(Shirley)在他伴奏下登场献唱多首耳熟能详的歌曲,其间她有感而发说:“我不说太多,我说没人信,写就有人信。”之后她又叫现场观众给舆论压力予记者,不要再乱写她!

  当晚的特别嘉宾为邓建明(Joey Tang),他大赞Shirley的歌声是“世上难求”,Shirley却笑谓:“不走音的时候。”Shirley又选唱了《一首独唱的歌》送给过世的母亲,并一度眼湿湿。其实她綵排时哭得很厉害,正式演出时已强抑情绪。她亦趁机澄清早前的退休传闻:“不是退休,也不是退出,不要乱写。”另外,她又破例提及儿子,指王憓送二胡给她却没有送拉弓,以致回家后被儿子问怎样拉,王憓笑言一时忘记了,她就打圆场指他贵人事忙。完骚后问Shirley是否很怕传媒乱写?她笑言只是搞气氛而已。问到其子是否跟王憓学二胡?她即说:“阿仔不讲啦,台上讲就得,台下讲就不一样。”

No comments: