Sunday, December 13, 2015

我主場 曾想退出樂壇喊過自殺 關淑怡:Let it go! 12.12.2015

[蘋果日報]

關淑怡生活低調,近年愛在社交平台寫個人感受,當年隱退誕下私生子關浚賢,一直不回應生父是曾志偉的傳聞。有天,她揭盅兒子生父是寧波車;之後她又稱被助手辱罵,感覺不受尊重要退出;更曾揚言自殺,行為出位。飄忽的情緒和私生活,令沉寂一時的她在娛圈人氣再升。她,我行我素,對音樂熱誠不減,本月底她將與顧芮寧及王憓合作開中樂音樂會,日前為宣傳接受本報專訪,但被問舊事,她卻立即落閘說:「Let it go!」

關淑怡為宣傳於本月27日舉行的中樂音樂會,一日內接二連三的做專訪,平均每個訪問延遲一小時。見到不認識的媒體準備期間,她一眼都不望,只跟自己工作團隊交流,率真性情掛於臉上。關淑怡做訪問時先禮後兵,講明只談音樂:「除此之外冇其他嘢傾。」談一點生活吧?她說:「唔得,閘住先。」從來一心專注在音樂事業的她,選擇在社交平台抒發跌蕩的個人感受,其實更吸引看娛樂版的「花生友」。

「音樂要畀空間artist」
活在花碌碌的娛樂圈,不能如願地單一談音樂,要私生活做「調味」,她淡淡然說:「廿幾年,都慣咗,我覺得要睇開啲,冇乜所謂。」破格的人或許不想活在別人的框框下,她亦沒打算衝破現在模式:「冇諗過想改變啲乜,每個artist都唔一樣,都係人,冇得mould出嚟,出嚟做音樂,但方向不是你嗰邊。」
她在訪問中不時夾雜英文,盡力表達:「其實你,音樂唔可以太……要畀空間artist,佢哋要有自己,音樂in somewhere係幾主觀,一定要畀空間佢哋,呢個係最佳方法去protect佢哋、去錫佢哋、保障佢哋,音樂本身係language,唔需要講太多,講得多都唔係真。」所以關淑怡面上從來少掛上笑容,訪問時被問不願答的問題,她低頭玩手機。

雖然口裏掛着「take it easy」,要放鬆一點,但也有心灰的時候,關淑怡曾意興闌珊地在社交網留言寫要「quit」,又喊過自殺,她說:「你見我坐喺度,唔使講,you know。」人的思想起跌可以好大,或許只是某一刻有此念頭吧?關淑怡突把聲量調得更低,說不太記得。問她是想忘記過去?還是已把心理調整了?她說:「No,如果你問我好私人嘅問題,我今日唔係好想答,如果你問音樂會我會講。有啲嘢太耐,有啲嘢唔想再講,just let it go。」

「有啲嘢唔想再講」
私生活不談,講音樂關淑怡談得較暢快,今次與中樂合璧,甚麼吸引她演出?關淑怡說:「近呢10年公開演出,都係一啲好pop嘅嘢,中樂我唔識、唔係好叻,我接觸western music多啲,今次有咁嘅元素,覺得可以develop吓,亦可以係一種新approach,for the future係可行嘅,我覺得OK,否則都覺得係something new可以try,做一個騷唔係好難,no harm to try。」

顧芮寧入行不久,今次跟前輩關淑怡合作做騷,對於關淑怡曾被指難相處,她說:「之前我識佢,因為聽佢嘅音樂,冇睇報紙,佢好有自己character,同佢溝通都係好簡單,傾音樂嘢同音樂理念。」在旁的關淑怡和應:「就係咁簡單嘅事,係你哋(傳媒)講得太複雜。我都唔知點handle你哋。其實係好簡單,同埋你哋諗太多,我接觸某啲傳媒都係。有啲嘢太耐唔想再講,just let it go。」

 關淑怡日前為本月底的中樂音樂會接受本報專訪,談起音樂暢所欲言,但一提私生活即落閘拒談。

與前輩關淑怡首度合作的顧芮寧(右),指對方很有性格,亦容易溝通。

No comments: