Thursday, April 14, 2016

[陪多啲囝囝] 阿仔出年去美國讀書 關淑怡稱唔係告別演唱會 13.04.2016

[蘋果日報]



關淑怡(Shirley)今日喺北角為佢即將喺紅館舉行個場進行綵排,一眾男dancer伴住跳咗一節快歌《夜迷宮》,其中兩位大隻形男仲將佢抬起。關淑怡表示演唱會綵排得差唔不多,演出不乏舞蹈,不過近日因籌備演唱會而纖瘦,演唱會有冇高難度動作?關淑怡笑言:「要有咩高難度動作o架。」仲問身邊經理人買咗保險未。

關淑怡希望演唱會最火辣部份保持秘感,佢話:「唔畀大家睇哂住,秘密武器要收埋。」有傳關淑怡為陪囝囝到美國升學,今次會係告別演唱會,關淑怡話:「陪仔係真,其他嘢全部都唔係,係咪我定居嗰邊就唔會追我先,如果定居少啲是非我都冇所謂,只係阿仔去第二度讀書,其他嘢我冇講過,亦已解釋,希望是非遠離我啦。」關淑怡會繼續做新歌,未諗過真係退出,佢話:「我會繼續唱,歌係唱畀人聽,又唔係唱俾自己聽,囝囝起碼出年先去美國讀書,未有咁快住。」到時咪會好掛住囝囝?關淑怡話:「同其他父母一樣,但我唔希望阿仔太掛住我或唔捨得,唔想佢做媽媽boy,要學下獨立。」

此外,早前城巿電腦售票網壞機,令關淑怡演唱會只剩單人位,關淑怡剛剛才知道事情,經理人通知咗售票網已經修復,有指因壞機影響銷情,關淑怡話:「我乜都聽唔到,我冇聽過好難答你,只能專注自己表演,That's all I can do.」

關淑怡同一眾男dancer練舞

男dancer仲以將關淑怡抬起






關淑怡認陪子讀書 如粉絲不想退出會繼續唱
[星島日報]

關淑怡積極為演唱會綵排。

關淑怡(Shirley)為演唱會下午到北角綵排,有報道指今次將會是她的告別演唱會,她為陪兒子讀書將定居美國,Shirley只承認16歲兒子會出國讀書,但其他報道不是事實,她反問是否定居美國便不再追訪?若然少一點是非,定居也無壞。

Shirley稱退出問題要看其他人,假如粉絲不想她退出,她都會繼續唱。說到兒子可能想她陪在身邊,她坦言不想兒子是「Mama''s boy」,這段時間學習獨立是最好。

No comments: