Thursday, April 14, 2016

關淑怡排練個唱似女皇出巡 13.04.2016

[on.cc東網專訊]


天后關淑怡(Shirley)為本月23日假紅館舉行的《The Best of Shirley Kwan 25 live關淑怡演唱會》排舞,期間她更像女皇一樣,獲多位不同國籍的男Dancers抬高!

受訪時,Shirley表示自己消瘦了,但沒有磅過輕了多少磅。問到是否滿意現時的身形?她說:「OK喇,唔會再減,都需要體力,依家每日下晝開始排舞。(有冇高難度啲嘅動作?)點高法?打筋斗?咁要考慮吓。」之後她更反問有否保險。再問是否未騷晒辣身舞的部分?她故作神秘說:「唔會畀你睇晒,你明嘅,秘密武器吖嘛!」

透露會再出新歌

提到有傳這次演唱會將是她的告別演出,明年她將陪兒子到美國升學兼移居當地生活,Shirley說:「唔係呀,讀書係啱嘅,但其餘嗰啲唔係。(定居美國?)係咪定居你哋就唔再追我?如果少啲是非嘅話定落嚟都冇所謂。(有計劃?)佢去讀書就一定㗎喇,預咗,其他我冇講過,解釋咗。」她又指之後應該會有新歌,歌迷應該能繼續看到自己。

唔想仔仔做MaMa Boy

至於可有想過退休?她指要視乎歌迷們的意願,又謂自己會繼續唱:「唱歌都係唱畀人聽㗎嘛。」提到兒子明年到美國讀書,Shirley指自己應該會留港居住。問到屆時可會掛念對方?她說:「Just like其餘啲parents一樣之嘛。(可能佢想你留?)我諗唔會啩,希望唔會,我唔想佢做MaMa Boy,寧願佢獨立少少。(佢本身獨立?)我覺得佢呢段時間獨立係最好。」

冇理個唱銷情

講到城市售票網因系統故障,令其個唱門票只剩單丁位,很多歌迷都未能買飛,Shirley指剛從經理人口中得知:「全部單位,冇雙位,但我自己冇理。(因為咁影響銷情?)我咩都冇聽過,不過有個咁嘅情況都冇辦法,我淨係concentrate喺表演度,that's all。」

 關淑怡積極為個唱排練…

 關淑怡與唔同國籍嘅男Dancers排舞!

 男Dancers仲會抬高關淑怡添…

 十足十女皇一樣呀!

 Pose~

 型到爆!

 好用心!

 關淑怡透露會再出新歌,歌迷仲會見到自己。

 關淑怡話唔想仔仔做MaMa boy!

 關淑怡

 大合照~

關淑怡(Shirley)為本月23日假紅館舉行嘅演唱會排舞。



關淑怡誓言繼續唱
[星島日報]

關淑怡積極為演唱會綵排。 

關淑怡昨日為演唱會綵排,揚言正式演出時還有秘密武器。有報道指她為陪兒子讀書將定居美國,今次是其告別演唱會,她承認兒子會出國讀書,其他報道則並非事實,反問是否定居美國便不會再被追訪,若然少一點是非,定居當地也無壞。她直言不想兒子變「Mama's boy」,這段時間開始學習獨立是最好。

關淑怡坦言引退問題要看其他人,粉絲不想她退出,自己亦會繼續唱。對於之前傳出門票銷情不理想,她表示一直專注表演方面,沒理會售票情況。

No comments: