Thursday, April 28, 2016

黎明騷叫停 關淑怡勁愕然 28.04.2016

[on.cc]

歌手關淑怡晚上到灣仔接受由譚玉瑛主持的電台訪問,兩人原來是街坊,不時會碰面,關淑怡笑說:「我成日見到佢做運動,我就喺度歎咖啡,令到我覺得自己好唔健康咁。」關淑怡日前在演唱會上跌倒,她說:「我撻襯條腰,但隻手都瘀咗,冇去睇醫生。因為我用條腰落地,所以撻得好靚。」

對於原本在中環舉行演唱會的黎明因牌照問題而臨時取消第一場騷,關淑怡說:「好愕然,唔係應該攞咗牌先?唔係應該批咗先開?(有指帳篷物料唔合乎消防條例?)咁就唔關黎明、唔關政府事喇,係帳篷物料供應商嘅問題,佢咃應該知道邊啲物料係符合法例、合乎規格。」

關淑怡覺得好愕然呀!

譚玉瑛同關淑怡原來係街坊。

關淑怡之前演唱會跌倒,但佢用條腰落地,所以撻得好靚。

No comments: