Sunday, January 1, 2006

Welcome Note, 23.09.2008

Welcome Everybody!

Finally, this is my first post and I have my own blog already. Although it's late, but I hope not too late for myself. Welcome everybody to visit my blog. Wish all of you will enjoy reading and find that this is an interesting blog for yourself. I will provide the best thing as much as I can. Please do not hesitate to send comments or suggestions to me. I will update my old posts from time to time as well, so don't forget to check them out often. Thanks.

Be My Guest!

Welcome everybody!
You are cordially invited to be my SPECIAL GUEST.

This is the voice of Vincent,
In the next few chapters,
I will take you into another world,
into the world of music, spirit and meditation.

You look into my heart and soul.
Take a deep breath and relax,
let my stories be your guiding light.

特別嘉宾
突然间不想做任何事情
一向来不善于表达自己的我
心中有一股冲劲
想用点滴的文字记住生命的旅程
也期待能和你一起分享我的心情故事
如果感动的那一刻要等到最后才发生
多少情感也掩饰不了 
我耐心地静候那位重要人物粉墨登场

虽然有许多东西能令我感到痛快与开心
我仍然期待你能成为我博客里的特別嘉宾
感谢命运让我们相遇
缘份让我们用文字相识
牵引着我们进入彼此的内心世界

唯有你
在我快乐的时候会和我一起度过欢乐时光
当我悲伤的时候会给予我安慰
有你陪伴着我
无时无刻都充满着惊人的活力
娛乐我是你的本领
犹如將祝福的话语变作手机铃声
难道你忍心不为我赠兴

请你别犹豫
赶快倘开心扉
进入我的国度里
成为压轴的那一位嘉宾
在虚无飘渺的网络世界里
和我一起抛开人生的顾虑
透过曲曲折折的脚印
在人生无数的逆境与磨炼之中成长

不需要約会別人共聚一堂
我们自娱自乐一番有如庆祝诞辰
有了你
多少痛苦
多少欢笑
交织成一片灿烂的回忆
不算是天大的事情 
仍然期待你会给予我一些鼓励的掌声。。。

1 comment:

Anonymous said...

Yea lah, will read your blog from time to time. As long as u always keep it updated, hehe.