Tuesday, March 6, 2012

關淑怡麥浚龍跨年代Cult 04.03.2012


 ~ Shirley因我行我素而被封神化天后,但她早已睇化,道行高深!

音樂沒有年齡和性別界限,關淑怡及麥浚龍相差18年,竟出奇地合拍。或許兩人怪味相投,前者被標籤為神化天后,後者被視為另類歌手,但他們懶理外界看法,只因早已由神化轉為睇化,道行出神入化!

近 年麥浚龍(Juno)雖看似不太活躍於幕前,其實他暗地裏計劃多多。對於能與關淑怡(Shirley)「跨年代」合唱《鎖骨》,Juno表示兩人早於五年 前相識,但至最近才正式合作,並不認為是「遲來的合唱」。問到與Shirley合作是否感壓力?他說:「冇喎!同佢產生化學作用,我覺得我哋唔只翻唱大家 嘅歌,應該擁有一首合唱歌,我同佢07年同台演出,今次已經係第二次合作,呢幾年變咗朋友,大家『氣味』相近,都喜歡呢類型曲式。」

對於 Shirley被指言行「神化」,Juno力撐:「佢唔神化,反而我仲神化,我同佢私下溝通,佢好Normal,好記得第一次同佢傾偈,傾到天南地北。」 至於誰的性格較冷酷?他爭住認:「我Cool啲,我哋『臭味相投』。(佢好多負面報道?)我唔睇新聞亦唔會猜度佢,我係Cool同慢熱,好多活動都係一個 人做得到,好似睇書同睇戲。」

揀女愛睇腳

眼前的Juno愈見成熟有品味,雖然與Shirley年齡相差甚遠,但兩人毫無 隔膜,採訪時你一言我一語。問到是否特別欣賞女性的鎖骨,Juno說:「又唔係噃,反而我最鍾意睇女仔隻腳,我覺得女性總有一個部位吸引另一半,呢首歌 (指《鎖骨》)情慾意味好強,對我嚟講,女性着衫感覺仲強烈過全裸。」

除了唱歌外,近年Juno亦專注拍戲,雖然並非部部大收,但亦有好 口碑,對於擔綱的電影被指叫好不叫座?他說:「好電影未必一定賺錢,賺錢嘅戲又未必係好電影,作為投資者,梗係想電影賺錢,但好難衡量電影成功失敗,視乎 投資者點睇,我嘅能力係演同唱,每首歌同電影有佢嘅生命。」

談到日本AV女優蒼井空成功洗底,並往內地發展,曾與蒼井空合作的Juno為她感高興:「我哋間中有聯絡,同佢拍戲時,我知佢係有思想嘅女仔。」

對感情Serious

自 從與混血模特兒女友戴庚玲甩拖後,Juno的感情生活仍未有着落,他說:「其實工作以外,親情、愛情及朋友對我都好重要,感情方面我睇得好 Serious(認真)。近兩年我培養咗個習慣,就係會陪媽媽食晚飯,食飯嗰陣我會熄手機或調校靜音,以前我係唔會咁做,依家變成我嘅生活模式,我要抓緊 自己嘅私生活,因為私生活會令我嘅工作變得更充實。」

後記:聽「龍」歌笑了

鏡頭前的Juno雖然酷到震,但鏡頭後的他相當健談,尤其是談到《耿耿於懷》、《沒有人》和《有人》等屬於他的經典「龍」歌時,更加眉飛色舞,當有人隨意哼起《耿》曲的副歌時,Juno也滿意地笑了!

入行逾廿年的關淑怡(Shirley),憑藉「出神」唱功及前衞形象,早已俘虜樂迷心,但她的私生活更惹人關注,一舉一動向來是話題焦點,其親生子父親的揭秘、獨自煲煙聽歌的「怪行」,均是市民茶餘飯後的熱話。

然 而Shirley「道行」極高,懶理外界的睇法,對於被指為「神化」,她自有其一番個人見解:「神化?睇你點睇啦!啲人覺得我戴住超大嘅耳筒、邊聽歌邊飲 咖啡會奇怪,其實以前(指90年代)都係咁戴啦!我係Hi-Fi友,I really want to relax,嗰個係我嘅Break time,而且得嗰度食得煙!(唔開心?)我只係覺得乜原來咁都叫『神化』?我只會當佢係一個話題。(戒煙?)戒咗話你知,但我Prefer慢慢戒,之前 用過戒煙貼,但唔Work。」

搭盡老中青

撇除所謂「神化」行為,Shirley實力和感染力毋庸置疑,翻唱經典金曲的功力尤為深厚,甚至比原唱者有過之而無不及;此外,她亦是一位「百搭天后」,先後與李克勤、黃耀明、草蜢、謝安琪甚至李香琴都合作過,連她也笑說:「其實我又真係幾百搭!」

最 近Shirley與麥浚龍(Juno)合唱《鎖骨》,擦出意想不到的火花,外界反應理想,兩人雖然相差18載,但無論唱功、感覺及性格上也出奇合拍,毫無 代溝,她更對Juno讚不絕口:「佢表現好好,把聲好Sexy同Charming,大家合作有火花。(同Juno有代溝?)冇喎!溝通唔到點唱歌呀?我同 阿Y(黃偉文)都冇代溝,呢首歌係我近年滿意嘅一首歌,佢畀我同琴姐(李香琴)之前嗰首,更似我做嘅嘢。」

冇放棄樂壇

近 年樂壇處於青黃不接,作為前輩歌手的Shirley則力撐:「我覺得依家樂壇OK喎!Getting better,其實無論男女老幼都好,應該畀番少少信心香港樂壇,我都做過新人,亦畀人踩過,但我冇諗過放棄,Music Never Die,好多人要求執音,但歌手畢竟係人,會有狀態、唔舒服,唱現場時會發台瘟,腦海無啦啦Blank(空白),我認為錯咗唔緊要,人誰無錯?我唔 Mind畀人話甩音,琴都要Tune啦!其實我睇到好多樂迷係Enjoy音樂,多過挑剔音樂。」

對於她與林憶蓮同被指為「Gay Icon」,Shirley欣然接受:「其實好多人都有咁講過,但我又冇特別去諗,That's good,大家一齊玩仲好。我身邊好多Gay朋友,佢哋Open-minded,接受能力好強、又有好多得意Idea、有幽默感,I like that!」

後記:講嘢有Point

不熟悉Shirley的人,會認為她「神化」及難相處;喜歡她的人,則大讚她我行我素有性格。事實上,Shirley予人外冷內熱之感,其實她絕不寡言。採訪當天,Shirley對答詳細兼有Point,甚至會向你吐出心底話,實屬難得!

出位歌姬臣服粉絲

「神化」及「有型」往往一線之差,圈中不乏我行我素歌手,同樣獲得樂迷認同。
范曉萱

有「小魔女」之稱的台灣歌手范曉萱,出道時予人清純感覺,惟往後她紋身紋上癮兼愛釘環,但憑音樂才華受樂迷愛戴。

王菲

「神級天后」王菲言行曲風和衣着打扮,向來別具一格,雖然被亞洲粉絲朝拜多年,但她不稀罕:「我不是偶像,別崇拜我!」型到震!

No comments: