Friday, March 4, 2016

關淑怡演唱會綵排險中頭獎 04.03.2016

[on.cc]

歌手關淑怡(Shirley)接受電台訪問,講到Shirley將於下月舉行演唱會,她謂今次會唱多些以前較少唱的歌。而講到過往演唱會,問到哪一次開騷最有驚無險?她透露:「2006年嗰次演唱會有晚rehearsal,我哋喺到試道具,但突然發生意外,因為上面吊住啲好重嘅公仔,咁我同dancer要喺下面行過,突然上面跌咗個公仔落嚟,仲要跌咗喺我同後面個dancer中間,所以之後即刻cancel呢part。另外都有一part發生意外,都好危險,事緣我張櫈會升上去,但吊上去期間我張櫈突然向前傾,我差啲跌咗落去,後尾呢part都cancel埋。」

關淑怡喺節目中講咗唔少驚險事。

No comments: