Thursday, March 10, 2016

有仔萬事足 關淑怡個唱keep fit節食 囝囝做冧嘢錫番 09.03.2016

[蘋果日報]

即將舉行演唱會嘅關淑怡(Shirley),今日下午現身商台做訪問,講到已經開始健身Keep Fit,亦戒食澱粉質保持身形,又話今次演唱會係回顧自己入行廿五年嚟嘅心路歷程,所以都唔會有太多勁歌熱舞。

問到囝囝見到佢排練同減肥咁辛苦,有冇錫番?佢話:「佢會做啲冧嘢,好可愛,不過淨係對住我先會,又戥我食得少心痛。」問到會唔會叫囝囝睇你或者拉埋佢上台演出?佢話:「我唔會逼佢睇,佢大個仔可以自由選擇,亦從未諗過叫佢上台表演。」





冧讚仔仔可愛!關淑怡嘆單親媽媽唔易做
[on.cc]

歌手關淑怡(Shirley)到電台宣傳下月舉行的演唱會,心情超靚的Shirley大方談到仔仔,由於她為個唱努力做運動修身及戒食澱粉質,問到仔仔有否為她打氣?Shirley說:「做單親媽媽係咁啦,希望香港好似外國一樣,女仔唔易做。」
問到仔仔有否攬住親吻?Shirley說:「佢會咁做,不過只係對我,佢好可愛。(仔仔有冇為你戒食而肉痛?)會呀。」問到仔仔現時有否拍拖?Shirley以「咁貼身問題唔答」作回應。
綵排進度良好

至於仔仔會否欣賞其演唱會?Shirley說:「唔知,等佢自由選擇,佢有睇過我做騷,我有我忙。(好多歌手都大方拖仔仔上台?)係咩?我諗都冇諗過。」近日忙於個唱綵排的Shirley透露進度良好,她說:「繼續努力,進度算快。(會喪跳舞?)唔會喇。」

但係關淑怡都不禁嘆喺香港做單親媽媽唔容易,唔似得喺外國咁。

關淑怡透露近日為個唱戒食澱粉質,努力做運動同修身。

關淑怡話開騷唔會帶仔仔上台,咁唔知佢仔仔會唔會去睇佢開騷呢?

關淑怡話仔仔巧打意,仲會攬住佢嚟錫錫,認真冧爆!

關淑怡講到仔仔即甜笑,心情睇嚟唔錯喎。

No comments: