Monday, March 7, 2016

關淑怡搞完入行個唱 學新嘢增值自己 05.03.2016

[on.cc]

歌手關淑怡(Shirley)接受電台訪問,講到她1986年參加新秀,她笑言當時參賽並沒有想過做歌手:「只係想攞經驗,想試吓點解啲人唱歌唔驚,嗰陣好單純,以我咁內斂嘅性格,冇諗過做歌手,我嗰陣係最後一個遞表,仲要喺門口徘徊咗成粒鐘。」

講到她下月將舉行入行25年演唱會,問到演唱會後有甚麼計劃?她表示其實一直都想學歌曲arrangement:「但將來會點冇人知,我唔會限制自己,聽日係點唔會知,所以不如行動好過。」另外,問到她平時會練聲多久?她表示:「好少,以前可能我要唱足成粒鐘先開到聲,但依家可能係一首歌。(點養聲?)少講嘢,講嘢唔好咁用力,所以可能咁樣大家先會覺得我冇乜嘢講。」

關淑怡話所有事行動最實際

No comments: