Thursday, March 31, 2016

我自行我道 關淑怡 28.03.2016

[東周刊]

關淑怡(Shirley)說,她是個表達能力不太好的人。

的而且確,整個訪問,她不是詞不達意,就是說話太直接。

例如問到她在四月底舉行的廿五周年個唱「The Best of Shirley Kwan 25 Live」中,是否如之前的報道所說,性感冇底線,她會突然大笑起來,指着同行的宣傳同事說:「呢樣嘢係佢哋要求我咁講o架,哈哈。」其時只見眾人表情詫異。

又例如,問到她可會有甚麼較突破的形象在演唱會出現,她又會忽然一臉認真地說:「我諗,我想做番不嬲嘅自己。」


要是談話內容涉及到她的私生活,她更會即時板起臉:「呢啲嘢太私人,唔講,我唔會答。」

然後我想起了,她這幾年來都愛在社交網抒發個人感受,一時會自爆十三歲兒子關浚賢的生父是寧波車;一時又稱自己不受尊重,被助手辱罵,要退出樂壇;轉個頭,甚至揚言要自殺……。

像Shirley這樣的一個藝人,在所難免會被外界標籤為情緒飄忽,但她卻沒有所謂。「有啲嘢叫做基本性格,好慘o架,冇得改,哈哈哈!咁多年嚟,我都係 have my own way,you know,我咁樣冇話好定唔好,但如果我成個變晒,就唔係我啦,係咪?」

係嘅,係嘅。
我的私隱

自從關淑怡十三年前誕下兒子關浚賢後,她的囝囝和誰是囝囝父親,都是外界最感興趣的事。「I don't know,it could be。」她聳聳肩,一臉不在乎。「佢哋(傳媒)一定會問o架!但係我唔會答,我唔會去解釋啲乜嘢囉!well,this is the problem that外面有好多好多揣測,有好多唔係淨係關於我嘅話題,係the whole thing,我自己聽都聽唔少!」

「you know,我都有我自己嘅生活,everybody has 私隱,come on,even記者本身都有啦!that's part of the life!我覺得做嘢始終都係做嘢,我不嬲都係,由舊公司(寶麗金)開始都係,我唔會講男女感情,我唔會講我屋企嘢,工作上你問我乜嘢都得,other than that?NO!你問我,我都唔會答!如果你同我講乜嘢知情權,大家知道我呢啲嘢,對個社會都冇貢獻o架,係咪先?其實○六年(暫休復出)到o依家,我覺得,you know,大家要傾嘅、要問嘅、要講嘅,呢十年我都已經傾晒、講晒、問晒o架啦!」

OK,不談兒子、不談他的父親吧,那問候一下,去年母親過身後,至今心情如何,又可以嗎?「呢啲太私人啦!」她即時落閘。「大家知道就OK,and then關心嘅,我會感恩。但係我唔需要講(個人感受)出嚟囉!I don't want to use my family for 宣傳我個演唱會,我覺得大家唔需要問我呢啲嘢,because instagram已經post晒出嚟,呢啲嘢(親人離世),please leave me alone for a while,don't ask!」



我有底線

對外界和傳媒,她很有堅持;就是在工作上各方面,她亦有她的底線。

對此,她忽然想起去年底跟中樂團合作的演唱會說:「我覺得上次呢個演唱會,有好多嘢大家都可以舒服啲,you know,我真係想做番不嬲嘅自己!大家都知道我唔係個講嘢好叻嘅人,唔係好識表達,所以嗰個演唱會,我有啲嘢真係唔係好想去表達,唔係我選擇嘅嘢,我諗我唔……(皺皺眉頭,努力地想出適當字眼,但失敗)you know,總之我都已經配合咗好多嘢。

「所以我o依家好想做番我自己,搵番自己嘅底線。好彩身邊嘅人,都好清楚我嘅底線嘅。有啲嘢,我覺得我可以open up畀佢哋去選擇,但有啲嘢我會keep番畀我自己。」

例如四月廿五周年演唱會海報上的性感形象?「其實嗰張poster,我哋影咗五套衫,o依家poster呢套係最後一套,結果我哋team人揀咗呢張相,OK,fine,我咪順從佢哋想要嘅feel囉。you know,有時做artiste嘅係要有自己嘅意見,但係有時都要畀啲空間人哋,咁佢哋覺得廿五周年嘅poster應該要比較搶眼啲嘅,咪揀呢張囉!

「可能有啲人睇咗poster,會以為我個演唱會都係有呢個approach,但其實到時我係唔會太(性感)嗰隻。性感都有好多種o架嘛,唔一定係how you dress,或者多布少布,you know?」

No comments: