Friday, December 21, 2012

馮仁昭四圍超:關淑怡重提自殺疑雲 20.12.2012

[蘋果日報]

關淑怡噚日接受商台嘅訪問,佢喺訪問提到當日自殺疑雲,佢話:「當時我係想靜,但冇做,好多人都問過呢件事,我好多謝身邊錫我嘅人,可能當時聽咗太多唔想聽嘅閒言閒語,我習慣唔理呢啲是非,我一向以為是非就係是非,今日嚟聽日走,但發覺啲人會講我工作上嘅同一樣嘢,好似話我失場呀,失蹤呀,呢啲係好唔負責任嘅事,我唔係要人哋接受同了解,但起碼我要企出嚟講。」




關淑怡談自殺「有諗無做」
[星島日報]

(綜合報道)(星島日報報道)商台《一圈圈》節目昨播出關淑怡訪問,對於9月9日在網上表示「想自殺、不想活」,她坦言:「多謝身邊的人和錫我的人,原來身邊很多人錫我……工作上的一些是非、傳聞、流言,那些是很久之前的事,只是傳聞,信不信是大家的事,例如說我失場、失蹤,我感到是在說我很不負責任,我不強求人家接不接受,(那刻想過離開一下?)我想靜,(自殺?)沒有做,有諗無做,哈哈!至於有人說我兒子的父親是曾志偉,是誰也好,不打緊,因這是藝人要面對的一部分。」問到她兒子可有問過為何自己沒爸爸?關淑怡表示兒子早知此事,但卻沒問過她。

No comments: