Thursday, October 16, 2008

再見 15.10.2008

[蘋果日報]

再 見

「再見,唔好怪我第一句就同你講再見……」琴姐李香琴配關淑怡在陳輝陽《十二金釵眾生花》出現,人人驚艷;戴維斯在長途旅途上讓我細心聽他精選的MP3。幾天後回港途經深圳,急急找來國內正版,回程路上,我們不斷重複再聽琴關共jam的《三千年前》及琴姐獨白的《三千年後》,近深夜黑暗車廂內,除了她一再一再重說「……再見……」聽到一陣一陣似有似無又不見實質飲泣聲;是你,我,他……?

誰人沒經過?……你同我去過每一個地方,地方,通通留我心面,我唔會講,我老喇,我只係會講:我度太耐,時間耐,難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘,又會睇住無聲無息咁消失。
我點解要走?我先兩日唔知諗緊乜,無端端走去睇日落,個日落就同我記得陪住你睇個樣一樣。
不過就算我點樣裝出若無其事,我都冇辦法唔承認,我失去實在太多喇……我要走喇,如果你記得番我係邊個……我知道,你一定會好唔捨得我,仲會好掛住我……再見!

臨別依依,對故人對前塵琴姐短短幾分鐘道盡人情世事,情緒高漲低徊,從車上一直聽到回家,讓她的三千年伴入沉睡。

醒來,放入戴維斯為我錄音,追尋數十年,至小六之後一直未尋獲,不知名的Dusty Springfield舊歌"I Think It's Going To Rain Today",過去多年買過Dusty歌集不下六、七張,就獨缺這首歌;唱寂寥,人間冷暖,朋友;揪人心淚歷久常新的感懷歌曲。一聽一個上午已過,伏案數小時不斷畫圖寫字,就似小時在老屋大廳下午家中無人的角落蜷縮沙發,一再一再聽黑膠碟送來她微沙,別具韻味素質的歌聲,那是一把流淚的聲音,勸君莫選低落時段聆聽。

No comments: