Saturday, May 23, 2009

關淑怡交代囝囝生父之謎 22.05.2009

[東方日報]

樂壇天后關淑怡自05年復出後,隨之而來的是一大堆關於她囝囝生父的傳言,由喇嘛、加拿大商人以至近期熱炒的曾志偉。最近她接受訪問,表示當初她選擇只生 BB而不結婚,是因為自覺不適合當太太,但假如日後囝囝問到生父的問題,她一定坦白相告。

記=記者 關=關淑怡

記:成日傳曾志偉係你個仔嘅生父,見到佢會唔會尷尬?
關:我同志偉傾番呢件事得啖笑,望吓(我個仔)都知唔係啦,佢都未見過我個仔,我係因為阿倫先識志偉,阿倫係睇住我大,志偉係我世叔伯。
記:有冇打算公開生父身份平息謠言?
關:記者都叫我公開就唔使煩,但要諗下小朋友角度,佢都需要尊重,唔可以因為媽咪是公眾人物,就隨便寫啲不負責任嘅嘢,我要保護佢,佢有權過自己生活,(囝囝被追訪有冇受困擾?)佢嘻嘻哈哈就算數,佢性格好樂天,我希望保持番佢嘅童真,畀佢過佢要過嘅生活。

感情等待真愛
記:佢從來無問過?或者同學問佢?
關:佢從來冇問過冇提過,(呢方面)睇到佢懂唔懂事,如果佢第日要問,我一定會講畀佢知,佢有權知,一切順其自然。
記:如果你一日唔講,傳媒都圍繞住囝囝生父做話題?
關:呢件事講唔講對我冇分別,其實個仔已經七歲,件事已經過咗,唔需要再提,畀我過番一個新生活得啩,唔好因為呢個男人煩我。
記:咁想唔想再拍拖或生BB?
關:唔係唔想,我唔係係人都可以拍拖,好少男人令我有心動感覺,同一個人相處係冇得預計,可能做呢行見過太多靚仔,唔會抗拒亦唔會好渴望,感情係最冇得保證嘅,真係要相處落先知。


樂壇今非昔比
記:05年復出至今四年,感覺點樣?
關:好唔同,整個娛樂圈嘅運作、人事、市場、音樂都好唔同,(慣唔慣?)唔慣,好似我好唔想解釋,但要我不停講嘢解釋,依家啲人講嘢多過做嘢。
記:影響你做音樂?
關:係有影響,佢哋要我唱番以前啲歌,但我覺得要look forward,但身邊嘅人要我做番以前啲嘢,我會包容,但唔想被定型。
記:音樂上你想做乜嘢?
關:當然想做新嘢,但唱片公司市場導向就想我去翻唱、要求我做卡拉OK歌,我認為歌手要去嘗試,自問我嘅空間未見底,但需要有人support,我想做新一代都聽嘅歌,現在嘅歌迷都唔聽本地音樂,我覺得唱片公司好大責任,哈!咁講唔知會唔會冇人簽我!
記:咁多負面新聞,其實最介意係乜嘢?
關:喺BMG嗰時講我失蹤,我好介意好介意,我冇做過,以前本住清者自清,但原來冇呢樣嘢,我好失望,特別係話我喺黃耀明演唱會失蹤,從來都冇呢件事。


性格繼續堅持
記:呢四年做咗乜嘢音樂最令你自豪?
關:就係嚟緊呢隻碟,全部歌都有plug過,好抵聽,哈哈,(記者就覺得與李香琴合作嘅《三千年前》最為驚喜)。同琴姐合作個化學作用好好,早前見到琴姐,佢都話好多人讚賞,呢樣嘢係天時地利人和。
記:你曾經自認麻煩、任性,到今時今日依然仲係?
關:我可以話唔係咩?哈哈!係與唔係,每個人諗法都唔同,我對自己嘅睇法都唔同,(你執着?)執着與堅持只係一線之差,執着係情緒上,堅持係原則上,(你是堅持還是執着?)我想我係堅持,我唔會吹毛求疵,我會放手,我需要寧靜生活,我嘅小朋友都需要,大家生活都係為咗愉快,唔使有權有勢,有錢亦唔一定開心,(你愉唔愉快?)我愉快,做人應該安分,所以我安分,好滿足簡單生活。
硬啃死貓嘲似懷孕
關淑怡自言成日食死貓,無論係緋聞或者關於工作的是非,她懂得自嘲:「我食咗唔少(死貓)啦,你睇下食到我個肚腩,個個都笑我有身孕,好想搵次講:『呢個係我個仔送畀我嘅最大禮物,生完仔都有嘅,佢太愛我啦,呢個係自然美!』對於與囝囝生父目前無聯絡,但不知以後會怎樣,一如她掛在嘴邊,感情是無法預計的。

關淑怡不會對囝囝隱瞞生父是誰。

關淑怡深明感情無法預計,順其自然活得更開心。

雖然經常被屈,但關淑怡已懂得如何面對。

再戰樂壇的關淑怡不想因循依舊,希望能在音樂上創新。

No comments: