Sunday, May 24, 2009

星街: 關淑怡不嫁孩子的爸 23.05.2009

[蘋果日報]

柴九話齋,人生有幾多個十年。關淑怡過了四個十年,做過樂壇天后又做過未婚媽媽。當下,囝囝都 7歲了,為生活為事業乜都好,關淑怡那怕豁出去,不變的是依然剛愎,不要阿仔經手人照顧,不要他一分一毫,縱使他要求組織家庭,她也繾綣無名份的愛,這位 21世紀單親媽咪選擇單人匹馬兩脇插刀保護兒子,還有竭力保護「他」。 撰文:朱倬誼

過去 10多年,關淑怡由九十年代樂壇天后變成未婚媽媽, 05年她復出時承認未婚產子,此後謠言滿天飛,先後傳過其子賢仔的父親是華僑、喇嘛及曾志偉。這天關淑怡在中環接受訪問,提起志偉疑似阿仔老竇隨即嗌救命,苦笑說:「志偉係我世叔伯,冇可能,我覺得好慘,救命呀!佢邊有見過我個仔呀?」
傳志偉是孩子經手人,原因是賢仔被指貌似志偉,其次是有指志偉對她母子很照顧,關淑怡卻說:「佢對個個都照顧㗎,志偉仲話有冇搞錯,傳我同你?我點出嚟見人呀?我話 uncle,傳我同你,家係我唔使結婚!我先唔使出嚟見人呀!」

拒索取金錢

另一傳聞是賢仔父親是宗教界人士,關淑怡卻模稜兩可說:「佢有冇宗教我唔知。」至於兩人有沒有聯絡,她說:「少啦,佢應該都有佢嘅忙。」對方有否提出過組織家庭?關淑怡說:「都有,不過係我唔得,我唔係太適合結婚嘅人,我太需要私人空間,鍾意攤吓 hea吓,結咗婚冇咁 free,或者我未 ready,寧願做 single mother。」
關淑怡直言他在生活上從沒照顧過她,她說:「因為我唔係呢種人,我唔會要求亦唔會畀機會佢提出。」一毫子都冇要過?她說:「我靠我自己!」他是孩子的爸,天經地義背負養兒責任,偏偏她拒人千里,說道:「可能我性格問題,唔想自己個仔女只注重爹哋媽咪係啲乜嘢人,想佢知道自己嘅價值、知道呢一刻我係 single mother,我做媽咪嘅係會保護佢。」
關淑怡做單親媽媽有自己的看法,但對缺乏完整家庭的囝囝來說未必公平,她則說:「要組織家庭唔係諗或者講咁簡單,兩個人真心相愛唔一定要結婚。如果大家尊重個小朋友,就唔應該擺志偉上枱,老竇係冇得作㗎,但佢從來冇問過,如果佢問,我唔會隱瞞。況且拍唔拍拖、結唔結婚,都係我私人事,我唔需要同人交代。」問關淑怡,你還愛他嗎?她想一想,徐徐說:「我唔可以話唔愛,變成……好難形容,總之感覺係唔一樣。」
有子萬事足

7年來,關淑怡不遺餘力把他的身份埋藏,她說:「都過去咗,仔都 7歲,不足掛齒啦。」她似乎要把保護他的責任扛上身,她也說:「講真,我有內疚感,我係公眾人物,有啲嘢好難避免記者會問,我身邊嘅人會好慘。」
關淑怡說兒子的性格像她,才 7歲已需要私人空間:「平時我哋會打 PSP,佢仲話乜你咁蠢㗎媽咪。我會送佢返學放學,星期六日盡量陪佢。飲吓茶我最鍾意㗎啦,佢同我好似,話媽咪你去飲你嘅茶,我去搵我嘅朋友,佢又好要自己空間。佢畫畫好叻,日日都送一幅畫畀我嘅。其實佢好懂事,獨立性高,叻我好多,好識講嘢,仲好識人開心。我家對住個仔有得攬就攬,有得錫就錫,唔係大個嘅時候:『阿媽我要坐你大髀』,唔知點啦,到時佢仲大隻過我呀。」

我行我素尋開心

再戰樂壇,關淑怡的成績表與當紅期難免有距離,倒是她看得開,還哈哈大笑:「即係話我唔夠紅啦?哈哈!以前還以前,我都想擺低以前嘅嘢。家會覺得歌手冇咗主動,因為工作環境同氣氛同以前好唔同,我自己都要適應。其實我唔 mind,花無百日紅,你點比較啫,但只要做好自己想做嘅嘢,人哋會尊重,我都會覺得有價值。」
辛勞為餬口

種種迹象,說明了關淑怡貫徹我行我素,她曾經走在時代尖端,形象前衞百變,她卻自評為冇形象:「我做番自己之嘛,鍾意着乜嘢衫就着乜嘢衫,鍾意扮靚就扮靚,係唔化妝出嚟嚇你就嚇你。不過隨住年紀長大,自己會豁出去多啲,你會開心啲,咁辛苦做嘢為乜嘢呢?咪又係為生活,為開心啲之嘛,呢樣先係人生嘅基本需要。」

攝影:葉君海
場地:亮明居
化妝: Wendy Lee
髮型: Calvin Chan of QG PRIVATEi SALON
服裝: Stella McCartney


關淑怡揚言樂於做未婚媽媽,故拒絕囝囝經手人對她母子提供金錢上的任何照顧。

曾經做過樂壇天后的關淑怡,今時今日已不介意紅與不紅。

關淑怡澄清曾志偉絕非兒子父親,笑謂傳聞令她嗌救命。 (資料圖片)

關淑怡聲稱至今為止,其7歲兒子從未問過生父身份。 (資料圖片)

No comments: