Wednesday, February 1, 2006

關淑怡大講湊仔經 31.01.2006

[太陽報]

陳奕迅(Eason)及黃耀明日前應關淑怡(Shirley)邀請接受訪問,三人在節目中互笠高帽,Shirley更大方大談其兒子:「過去十年効歌唱方面好似空白咁,但我活得好精采,因為好欣賞自己成為一位媽咪。」Shirley表示當兒子出世後,令她感到生命很神奇,她說:「雖然我冇計畫結婚生仔,但當生了BB之後,就發現自己好鍾意小朋友,根本冇打算逃避,亦冇諗過否認,只係一直冇人問我,而我亦唔會大事宣揚。」而明哥憶述與Shirley當年灌錄合唱歌曲《萬福瑪利亞》時,她只是新人,但仍堅持一氣呵成,明哥說:「那次合作令我好『驚心』,自此之後留下深刻印象。」另外,Eason大讚 Shirley聲線獨特:「佢把聲唔會畀人認錯,雖然佢外表好酷,但佢對音樂好有熱誠。」

No comments: