Saturday, February 18, 2006

關淑怡x PlayStation Portable 亞洲首位華人女歌手推UMD 17.02.2006

[跨傳媒網]

關淑怡榮獲Sony UMD製作部邀請成為亞洲首位華人女歌手推出演唱會 UMD (Universal Media Disc)。為隆重其事,主辦單位於2006年2月15日 假尖沙咀海運大廈PlayStation® Playground舉行記者招待會。

自 2005 年UMD這個嶄新檔案形式推出以來,深受緊貼潮流一族歡迎。除了推出多款電腦遊戲外,加入音樂視聽元素,推陳出新以迎合不同人士的要求。

早前,國際天后級女歌手中島美嘉及 BoA分別獲邀請推出 UMD,將她們的Music Video製成UMD推出市場,反應非常理想。乘勝追擊,Sony UMD製作部亦希望邀請香港重量級女歌手推出 UMD。不作他選,UMD製作部得悉關淑怡即將2月23 日至 25日假紅磡香港體育館舉行 3 場演唱會,認為她這位天后級歌手是最佳人選,邀請為她推出演唱會 UMD。

UMD 是次會推出特別限量紀念版。內容方面,除了關淑怡演唱會精華片段及幕後花絮外,亦會加入一些從未曝光的獨家片段,可見賣點十足。

敢於接受新事物的 Shirley表示非常高興,認為推出演唱會 UMD 可讓愛好音樂者可多一個途俓接觸音樂,亦可享受視聽之娛。Shirley笑言自己很喜歡觀看不同歌手的演唱會,但有時出外工作時要帶著一部DVD機著實不方便,相信很多音樂愛好者也有同感,今次推出這種新產品,便可提供他們多一個選擇了。



關淑怡扯火:咪食住上!
[東方日報]

久休復出的關淑怡(Shirley)將於下周舉行演唱會,近日埋頭苦幹為個唱綵排的她,慘遭狗仔隊追訪,令她大受困擾,連落車食飯都驚。向來我行我素的Shirley對於近年的不實報道表現得相當勞氣,並大呼:「唔好食住上。」

Shirley自從宣布舉行個唱後,即成狗仔隊追訪對象,而有關她的新聞幾乎均是負面,字眼更離不開「飄忽」、「神化」、「喪煲」等,雖然Shirley早前已舉行記者會交代一切,不過事情未有好轉,狗仔隊仍未肯放手,咬住唔放死跟爛跟。

昨日為個唱綵排的Shirley直言事實勝於雄辯,現只想專心做好個唱,她說:「希望入場人係覺得值得,我咁多年冇開個唱,只想輕鬆去做。」Shirley直斥不實的報道,說:「影完一張相就亂寫,令到我好驚,連落車食飯都唔敢,出同事實係不符,令到我好難做,有D相係有煽動性。(佢想激你?)冇可能撩到我,只會令我驚。」Shirley嘆氣說:「唔好再用『飄忽』、『神化』字眼喇,好悶呀,我唔畀人影綵排並唔代表我冇做。」

想有私人空間
Shirley多次重申只想有番私人空間,亦尊重記者的採訪手法,她說:「我只係唔想令身邊人緊張,OK?舒舒服服咁去做,唔好搞到連飯都冇得食。」至於會否對不實報道採取法律行動?Shirley反問說:「可以?我諗廿一世紀時代進步,知道互相體諒,唔可以老作,要有事實同理據,有D真係有誹謗成分同破壞名譽。」 



關淑怡怕狗仔隊冇膽開餐
[太陽報]

由於近日不停受到狗仔隊追訪,關淑怡(Shirley)心情變得低落,但她昨日如常為演唱會綵排,身材瘦削的她跳起舞來依然勁度十足,扭動「蛇腰」時更性感誘人。

Shirley 一聽到「狗仔隊」便咬牙切齒:「刋周刊影冲我一幅相就亂寫,所以咁多年我都唔去回應任何卄!唔好食住上囉!唔好再用煲孼、發呆呢刋字眼形容我好,好悶呀!周刊簕失實報道影響冲我日常生活同身邊簕人,我連想落車食刋卄都好驚,因為一落車刋狗仔隊就走埋影我,之後亂作一通!」

Shirley坦言她只想努力做好演唱會,務求令每位入場觀眾都覺得值回票價:「每個歌迷都係用佢㳜簕辛苦錢買飛入場,我有責任做一個好睇簕演唱會回報佢㳜。」

No comments: